tisdag 10 mars 2015

Tystnaden och ljusare tider

Tystnaden! Ja, ikväll har det varit tyst, väldigt tyst vid nattningen. Man kniper sig själv i armen och undrar ifall det faktiskt händer på riktigt att barnet somnat själv i sin egen säng efter en veckas kämpande med tassmetoden?! Kan meddela att igår var det 1,5 timmes skrik, och då menar jag faktiskt oavbrutet skrik. Och visst kan det vara helt tvärtom imorgon... då kan det bra hända att jag förbannas att jag skrev detta inlägg och jinxade hela grejen. Men det bryr jag mig inte om för tillfället. Ikväll njuter jag av TYSTNADEN!

Vi har tillbringat hela dagen vid mammas och systers. Ätit  den godaste middagen med den snällaste och mest artiga fransman jag träffat, dvs utbytesstudenten som bor hos dem denna vecka.

Igår hann vi njuta lite av ljuset, jag och barnen innan vi kom in till färdigt dukat bord och lasagne. Han kan nog <3.




Trevlig fortsatt kväll till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar