onsdag 4 mars 2015

Utedagen och nostalgi

Det blev en utedag förmiddagen. Klädde på barnen och tog syskonvagnen, som jag nu äntligen har kunnat ta i bruk igen, då det är nästan bara vägar. Katten följde också med en bit på vägen.


Det blev en liten utfärd till favoritlekparken här i närheten. Lekparken som jag så många gånger lekt i själv som barn. Nostalgiskt och många minnen från barndomen!



Livsnjutaren!





Men dom där arma handskarna! Antingen har hon kalla händer eller så hålls inte tummen på sin plats och handskarna snurrar i ett. Tips på bra handskar mottages :). Idag skulle nog också kurahandskar- och byxor behövts då det var så vått och klottigt. 


Sedan blev det lite snökonstverk vid mommos, fast det egentligen inte alls var meningen att vi skulle våldgästa henne idag.

På kvällen hade vi Familjegymnastiken och senare skötte jag kvällsmålet och nattningen då B var och lyfte skrot i ett garage. Nu är jag riktigt trött efter att ha nattat Adrian i 75 minuter, så nu blir det soffan och ett avsnitt Vikings som jag och B plöjer oss igenom för tillfället.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar